sobota 5. února 2011

Když potřebujete vypnout...

Několik let používám jednu jednoduchou vlastnoručně vyrobenou pomůcku. Původním impulsem bylo, když jsem začal používat ruční kotoučovou pilu ("maflík") v obrácené poloze jako stolní cirkulárku (což se samozřejmě nedoporučuje). Protože vypínač má pojistku, musel jsem ho pomocí opásání nechat trvale sepnutý a přístroj zapínal a vypínal vytahování ze zásuvky. Jednou jsem se naštval, protože to bylo opravdu nepohodlné, a ze staré zásuvky, vypínače a flexošňůry vyhrabaných v garáži jsem sestrojil sofistikovaný vypínač, připojitelný mezi zásuvku a šňůru pily. Na přiložené fotografii vidíte, že se opravdu povedl!

Sice má větší rozměry, ale to mi nevadí, naopak - například položený na zemi se dá ovládat i nohou, nebo jde někam zavěsit... Používám ho třeba i k vypínání montážní halogenové lampy nebo jiných přístrojů. Samozřejmě existují i profesionální varianty (zde).

Žádné komentáře:

Okomentovat